اخبار موتور سیکلت

ممنوعیت تردد موتور سیکلت در روزهای بارانی تهران

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ: تردد دوچرخه و موتورسواران شهر تهران در روزهای بارانی ممنوع می باشد.

فروشگاه اینترنتی لباس

روز چهارشنبه ۲۳ مهر ۹۹ جانشین پلیس راهور تهران گفت: برابر با ماده ۱۶۹ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، تردد موتور سیکلت و دوچرخه در زمان بارش باران ممنوع می باشد، ولی بعضی از راکبین همچنان در خیابان ها تردد می‌کنند.

پلیس راهور در این شرایط از راکبین موتور می‌خواهد که تردد خود را کاهش دهند و تحت هیچ عنوانی به دلیل وجود خطرات جدی و لغزندگی در اتوبان ها  تردد نکنند.

در این رابطه پیشنهاد میکنیم مقاله آموزش موتور سواری در باران را نیز مطالعه بفرمائید.

موسوی پور با بیان اینکه پس از لغزندگی شرایط خاص مثل آب گرفتگی معابر و ازدحام مسافرین برای سوارشدن به وسایل نقلیه عمومی به‌وجود می‌آید اظهار داشت: بعضی شهروندان خودرو شخصی ندارند و به این دلیل نیاز است که با وسائل حمل ‌و نقل عمومی جابجا شوند که نیاز به این ناوگان بیشتر از پیش احساس می‌شود و در این برهه زمانی حمل‌ونقل عمومی باید بیشتر فعال شود.

وی گفت: در روزهای بارانی به دلیل لغزندگی‌ها آمار تصادف بیشتری ثبت میشود که خیلی از آنها موجب جرح و خسارات سنگین و حتی جبران ناپذیر می شود.

۵/۵ - (۱۷ امتیاز)
نظر شما برای ما و دیگر موتور سواران، بسیار بسیار ارزشمند است و ما برای این ارتباط و تعامل ارزش قائل هستیم. با گذاشتن کامنت در انتهای این صفحه، دیدگاه خود را با هزاران راکب به اشتراک بگذارید.
منبع
ایرنا

تیم تحریریه

تیم تحریریه مجله راکبین میکوشد تا با بهترین مقالات و آموزشهای موتورسیکلت در خدمت شما عزیزان باشد.

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام من فکرمیکنم اونایی که این قوانین تعجب برانگیزصادرمیکنند۱درصدهم فکرنکردن که ببینن ایااین تصمیمی که ماگرفتیم درسته یانه اخه عزیزمن کسایی هستن که نون زن وبچه شون ازراه موتوردرمیارن حالافرقی نمیکنه که پیک موتوری،تحصیلدار،یاالی اخربایدحتماهرروزصبح برای پیداکردن روزی باموتوربزنه بیرون حالا فرقی نمیکنه بارون میادبرف میاداگه یه روزکارنکنه۱۰روزعقبه یااینکه باباش قارون باشه ازگنج قارون پدراستفاده کنه

  2. خب شاید یکی کار واجب و فوری داشته باشه .تکلیف چیه؟!
    ماشین نداشته باشه و پول خریدنش هم نداشته باشه!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا