اخبار ورزشی موتور سیکلت

مایکل ون در مارک، موتورسیکلت BMW M1000 RR جدید را آزمایش می کند

مایکل ون در مارک اولین دورهای خود را با موتور سیکلت BMW M1000 RR کاملاً جدید در یک آزمایش متلاشی در Miramas ، فرانسه به پایان رساند.

سوار هلندی پس از چهار فصل حضور در یاماها ، سال آینده به تیم رسمی BMW Motorrad WorldSBK پیوست. در این مدت ، او چهار پیروزی و ۲۴ سکو دیگر کسب کرد. قبل از حضور در یاماها ، ون در مارک دو سال را با هوندا گذراند.

این دومین آزمایش ون در مارک با تیم BMW بود. با این حال ، این اولین بار با موتورسیکلتی بود که او در سال ۲۰۲۱ با آن رانندگی می کند. در اولین آزمایش با تیم ، در Estoril ، ون در مارک سوار یک S1000 RR اصلاح شده شد که در طول فصل ۲۰۲۰ استفاده می شد.

Michael van der Mark گفت: “برای من خیلی خوب بود که اولین بار با موتور در Miramas لرزش بگیرم.” من فکر می کنم همکاری با تیم و عادت دادن به یکدیگر نیز بسیار مفید بود.

“ما چند مورد را امتحان کردیم که به طور معمول وقت آزمایش طبیعی نداریم ، بنابراین من فکر می کنم این واقعا مثبت بود و من از اینکه امسال دوباره به موتورسیکلت برگشتم خوشحال شدم و واقعاً مشتاقانه منتظر آزمون بعدی. “

ون در مارک در کنار تام سایکس در تیم کارخانه صف آرایی می کند ، در حالی که سال آینده دو MR1000 RR دیگر با تیم های ماهواره ای در شبکه وجود دارد. یوجین لاورتی به تیم RC Squadra Corse پیوسته است ، در حالی که Jonas Folger ستاره سابق MotoGP برای تیم Bonovo Action رقابت خواهد کرد.

مارک بونگرز ، مدیر BMW Motorrad ، افزود: “انجام یک مکان نابودی با یک راکب جدید بسیار مهم است و روز حضور در میراماس بسیار پربار بود. مایکل اولین فرصت خود را داشت تا با BMW M 1000 RR جدید به پیست برود و موتورسیکلت مسابقه خود را برای فصل آینده WorldSBK بهتر بشناسد. وی همچنین توانست بازخورد اولیه درباره مکان مناسب موتور سواری وی را برای ما فراهم کند.

“به عنوان مثال ، از نظر ارگونومی ، موقعیت نشستن ، موقعیت فرمان و تکیه گاه پا ، از طریق تنظیمات در مورد الکترونیک. با اطلاعاتی که در طول این لرزش جمع آوری کردیم ، می دانیم که باید به چه جهتی برویم تا موتور مایکل برای اولین آزمایش مناسب در سال ۲۰۲۱ کاملاً آماده باشد. “

با توجه به شرایط موجود ، آسن در تاریخ ۲۳-۲۵ ​​آوریل میزبان افتتاحیه فصل ۲۰۲۱ WSB خواهد بود. تقویم موقت شامل ۱۳ دورخواهد بود اما موضوع به Covid-19 محدودیت در سراسر جهان نیز بستگی دارد.

۵/۵ - (۱۵ امتیاز)
نظر شما برای ما و دیگر موتور سواران، بسیار بسیار ارزشمند است و ما برای این ارتباط و تعامل ارزش قائل هستیم. با گذاشتن کامنت در انتهای این صفحه، دیدگاه خود را با هزاران راکب به اشتراک بگذارید.

تیم تحریریه

تیم تحریریه مجله راکبین میکوشد تا با بهترین مقالات و آموزشهای موتورسیکلت در خدمت شما عزیزان باشد.

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا