بررسی موتور سیکلت

بررسی موتورسیکلت دیمون GPX Demon GR200r

موتورسیکلت جی پی ایکس دیمون 200، هجوم آدرنالین اضافی به شما!

فروشگاه اینترنتی لباس

تعداد زیادی از جدیدترین موتورهای اسپرت سطح پایه حجم پایین که از سال گذشته در بازار ایران ظاهر شده‌اند واقعاً قابل توجه است. ما در مجله راکبین به دنبال یک هیولای جدید هستیم و حدس میزنیم که احتمالا اوایل تابستان ۱۴۰۲ برای اولین بار در بازار تهران معرفی خواهد شد.

اخیراً، تولیدکننده تایلندی GPX خودی نشان داده است و موتورسیکلت دیمون GR200r خود را که زاییده تفکر تایلندی است، عرضه کرده است.

طراحی چراغ‌های درخشان که در قسمت جلو نصب شده است، ما را به یاد برخی از سلطه‌گران قدرتمند در گذشته می‌اندازد، در حالی که چراغ عقب آن الگوی ابروی شیطان‌مانندی دارد که مدت‌هاست مورد بحث طرفداران بوده است.

نشانه‌های طراحی، همراه با فیرینگ‌های تهاجمی GR، عناصر قرمز نئونی، دید رنگی و رینگ‌های آلیاژی خیره‌کننده باعث ایجاد هیجان جاده نسبتاً جذاب می‌شود.

جی پی اکس دیمون ۲۰۰ آر  مانند یک هیولای اسپرت در جاده به نظر می رسد.

 

پس از تحقیق و توسعه، کل قطعات این موتور ۹۳۷ عدد میباشد.

برخورداری از ویژگی هایی مانند کیلومتر کاملا دیجیتال و چراغ های تمام ال ای دی به تهاجمی بودن آن می افزاید. همچنین دارای یک سیستم ترمز هیدرولیک است که با دیسک در دو چرخ استفاده می شود.

تا الان، تنها سه رنگ معرفی شده:

ویژگی خاص DEMON GR200R

کیلومترسنج مدرن دیجیتال

یکی دیگر از عملکردهایی که به صورت مدرن طراحی شده است، کیلومتر است، تکنولوژی LED FULL DIGITAL، طراحی شده به صورت رنگارنگ، صفحه نمایش شفاف با داده های مختلف مانند دور موتور (rpm)، سرعت سنج، گیج، مسافت پیموده شده، گیج سوخت، دماسنج موتور و نشانگر موقعیت دنده و غیره.

کیلومترسنج مدرن دیجیتال

فناوری لمسی، استفاده از آن را بسیار آسان می کند، درست مانند صفحه نمایش گوشی هوشمند شما.

شاسی قاب مانند

ساختار مستحکم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای دیمون ۲۰۰ است.برای این DEMON GR200R از ساختار بدنه به عنوان یک قاب دور موتورسیکلت از مواد فولادی استفاده شده است که قوی و بادوام است، قادر به پشتیبانی از استفاده در سرعت است همچنین به حفظ تعادل موتور بسیار کمک می کند. همچنین با طراحی آن به رنگ قرمز، ویژگی هایی را اضافه می کند. می توان گفت روحیه اسپرت را بیش از پیش افزایش می دهد

GPX Demon GR200R در یک قاب فولادی ساخته شده است که موتورسیکلت را در هر زاویه ای متعادل تر می کند و تجربه بهتری را در جاده به شما می دهد.

سیستم ترمز دیسکی جلو و عقب

سیستم ترمز دیسکی جلو و عقب اندازه دیسک جلو ۲۷۶ میلی متر و سایز عقب ۲۲۰ میلی متر است که برای استفاده برای موتورهای این کلاس کافی است. زیرا می تواند موتورسیکلت را در یک مسافت کوتاه متوقف کند.

سیستم روشنایی تمام LED

این موتور با چراغ های جلو، چراغ عقب، چراغ ترمز، چراغ حرکت در روز و چراغ های راهنمای LED، آماده درخشش در هر مسیری است.

چراغ های جلو و چراغ های عقب است که به عنوان یک LED کامل در اطراف، از جمله چراغ های جلو، چراغ های عقب، چراغ های ترمز، چراغ های راهنما، به علاوه چراغ های اضطراری عرضه می شود. نکته مهم، این است که در یک طراحی خلاقانه ارائه می شود. از همان نگاه اول چشم نواز تصور کنید اگر در شب سوار شوید، این DEMON GR200R کمی در جاده متمایز خواهد شد.

سیستم تعلیق عقب برند YSS

GPX Demon GR200R دارای کمک فنر تلسکوپی وارونه جلو و دوشاخه های تک شوک YSS با قابلیت تنظیم پیش بار هفت مرحله ای در عقب است که ترک نشینی را بسیار بهتر میکند و حتی در زمین های ناهموار سواری نرم و پایداری را برای شما به ارمغان می آورد. البته در مقایسه با کمک فنر معمولی.

تعلیق خیلی مهم است. زیرا این قطعه ای است که به جذب نیرو در هنگام رانندگی کمک می کند، که این DEMON GR200R کمک فنرهای عقب را از برند معروف YSS ارائه می دهد، بنابراین می توانید به آن اعتماد کنید. به دلیل استانداردهای کیفیت بین المللی در حال حاضر، نکته ویژه این است که پیش بارگذاری را می توان تا ۷ سطح تنظیم کرد. به ما این امکان را می دهد که بر اساس ترجیحات خود یا با توجه به ماهیت استفاده هر فرد تنظیم کنیم. همچنین به عنوان سیستم تعلیق Muti-Link شناخته می شود که یک مزیت است.

مجهز به زنجیر O-Ring DID 428.

DEMON GR200R زنجیری از برند DID اندازه ۴۲۸ با O-Ring است که ممکن است بسیاری از مردم قبلاً بدانند که زنجیره O-Ring پیشرفتی نسبت به حالت عادی است. با داشتن یک O-Ring لاستیکی در وسط هر مفصل، این O-Ring به جلوگیری از ورود کثیفی مانند گرد و غبار، خاک، ماسه یا سنگ های کوچک به داخل اتصالات کمک می کند و O-Ring گریس را در داخل نگه می دارد تا کمک کند. برای سیالیت بیشتر مفاصل را روغن کاری کنید. بنابراین زنجیره های O-ring تا ۳ برابر بیشتر از زنجیره های معمولی دوام می آورند. البته همانطور که اول گفتیم ممکن است در آینده ای نزدیک این موتور را در ایران ببینیم اما شاید برخی قطعات و یا برندهای استفاده شده تفاوت داشته باشند.

جدیدترین طراحی ظاهر اسپرت

طراحی جدید و نکته خاصی که باید در مورد آن صحبت کرد این است که برای استفاده مناسب طراحی شده است. با سایز صندلی مناسب نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ با جدایی کامل بین صندلی راکب و ترک نشین. باید بگویم که دیمون ۲۰۰ با این صندلی برای تیز بودن طراحی شده است. افزودن امکانات به شیارهای روی کوسن ها برای کاهش لغزش به جلو و همچنین به گونه ای طراحی شده است که سطح مناسبی از بالشتک را داشته باشد. می تواند راحت بنشیند بدون اینکه نیازی به خم شدن زیاد به جلو باشد.

هیولای جاده تحت یک سبک ورزشی کامل با یک سپر جلو طراحی شده است که علاوه بر ارائه یک سواری در حالت خمیده، کشش را کاهش می دهد و برخورد باد به راکب را کاهش می دهد. طراحی فوق العاده مهندسی شده موتور سیکلت کنترل DEMON را آسان تر می کند.

دیمون تکامل یافته و سریع است!

مشخصات محصول

موتور ۴ زمانه
توان ۱۹ اسب بخار / ۱۷.۲ نیوتن متر
حجم سیلندر ۱۹۸ سی سی
سیستم احتراق تزریق سوخت EC
دنده ۶ سرعته
سرعت سنج  فول ال ای دی
ظرفیت مخزن سوخت ۱۱ لیتر
چراغ جلو | چراغ عقب LED
باتری ۱۲ ولت ۷ آمپر ساعت
عرض x طول x ارتفاع ۷۴۷ x 2020 x 1145 میلی‌متر
ارتفاع صندلی ۸۱۵ میلی متر
وزن ۱۵۵ کیلوگرم
سیستم تعلیق جلو تلسکوپی وارونه
سیستم تعلیق عقب مونوشاک با مولتی لینک
سیستم ترمز ترمز هیدرولیک
شاسی .
اندازه چرخ جلو | عقب ۱۰۰ / ۸۰-۱۷ “| ۱۴۰ / ۷۰-۱۷ اینچ

رادیاتور بزرگ

دیگر از گرما ناراحت نباشید. سیستم خنک کننده آبی دمای موتور را پایدارتر می کند

 

نظرات خود را  در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.

۴.۷/۵ - (۶۴ امتیاز)
نظر شما برای ما و دیگر موتور سواران، بسیار بسیار ارزشمند است و ما برای این ارتباط و تعامل ارزش قائل هستیم. با گذاشتن کامنت در انتهای این صفحه، دیدگاه خود را با هزاران راکب به اشتراک بگذارید.

تیم تحریریه

تیم تحریریه مجله راکبین میکوشد تا با بهترین مقالات و آموزشهای موتورسیکلت در خدمت شما عزیزان باشد.

نوشته های مشابه

‫۱۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا