اخبار ورزشی موتور سیکلت

سومین عمل بازوی راست مارک ماركز انجام شد

مارک ماركز پس از نمونه برداری از آخرین عمل جراحی خود كه نشان داد در استخوان شکستگی قبلی عفونت دارد ، طی هفته های آینده تحت درمان با آنتی بیوتیك قرار خواهد گرفت.

این هفته سوار رپسول هوندا سومین عمل بازوی راست آسیب دیده خود را انجام داد که شامل پیوند استخوان و معرفی صفحه جدید به منطقه آسیب دیده بود. پزشکان استخوان را از لگن مارکز خارج کرده و آن را روی ناحیه اطراف استخوان بازو راست پیوند زدند.

در بیانیه امروز رپسول هوندا آمده است: “فرهنگ های به دست آمده در طی جراحی شبه آرتروز تأیید کرده اند که عفونت قبلی در شکستگی وجود دارد ، که قهرمان شش دوره MotoGP پیش از این با یک دوره بهبودی بالقوه شش ماهه روبرو شده بود اما اکنون باید تا پایان درمان آنتی بیوتیکی خود در بیمارستان Ruber Internacional مادرید بماند. طی هفته های آینده تحت درمان با آنتی بیوتیک خاص قرار خواهد گرفت.”

به روزرسانی که امروز بعدازظهر توسط Repsol Honda منتشر شد ، بیان داشت که تیم پزشکی وی وضعیت بالینی مارکز را پس از عمل رضایت بخش ارزیابی کرده است.

۵/۵ - (۲۴ امتیاز)
نظر شما برای ما و دیگر موتور سواران، بسیار بسیار ارزشمند است و ما برای این ارتباط و تعامل ارزش قائل هستیم. با گذاشتن کامنت در انتهای این صفحه، دیدگاه خود را با هزاران راکب به اشتراک بگذارید.

تیم تحریریه

تیم تحریریه مجله راکبین میکوشد تا با بهترین مقالات و آموزشهای موتورسیکلت در خدمت شما عزیزان باشد.

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا