بررسی موتور سیکلت

پروفایل موتورسیکلت هندا CBR300R

Honda CBR300R motorcycle profile

فروشگاه اینترنتی لباس

بله ، CBR300R سبک وزن ، آسان برای مانور ، آسان برای حفظ ، سوخت گیری ، نوعی موتورسیکلت مبتدی. شاید این یک توصیف عالی به نظر برسد ، اما CBR300R از زمان معرفی آن در سال ۲۰۱۳ (از سال ۲۰۱۵ در فروش) اینگونه بوده است. CBR300R با موفقیت خود را در قلب و ذهن افراد سطح ورودی جای داد. مدل CBR300R 2020 هیچ تفاوتی ندارد .

موتور هایی مانند Ninja 500R ، Ninja 650R ، FZ6 و SV650 همگی یک انتخاب در بین راکبین جدید به حساب می آیند ، اما اگر نظر شما فقط روی ۵۰۰ سی سی و بالاتر متمرکز است ، شما برخی از موتورسیکلت های باورنکردنی زیر ۵۰۰ سی سی را از دست می دهید.

موتور سیکلت هایی مانند Yamaha R3 و جدیدترین دوت KTM 390 نمونه بارز این مسئله هستند که چگونه می توانید زیر ۵۰۰ سی سی را به عنوان یک دستگاه هیجان انگیز انتخاب کنید.

اینکه CBR300R موتورسیکلت مناسب برای شما باشد یا نه ، بستگی به اولویت های شما و به ویژه از ابعاد شما دارد. این موتور برای راکبین کوچک ایده آل است ، زیرا این کمی از میانگین مسابقات ورزشی است. CBR300R با داشتن یک موتور چهار سیلندر ۴ زمانه ۲۸۶ سی سی ، از بیش از ۳۰ اسب بخار بهره می برد و می توانید یکی از آن ها را با ABS دریافت کنید تا ترمز گیری شما کمی راحت تر شود.

کاهش وزن نسبت به سایر موتورهای بزرگتر باعث می شود که CBR300R از نظر مقایسه نسبتاً ناعادلانه احساس شود.

بنابراین ، فاقد همان حالت آماده باش و آماده شدن برای برخی از وسیله های بزرگتر است ، اما در گوشه و کنار بسیار زیرک و ورزشی است. اگر در درجه اول سوار شهری هستید ، CBR300R کاملاً در هر جاده پیچ در پیچ ، چرخش گسترده ، و عبور از گذرگاه / زیرگذر … در حالی که سوخت را در طول مسیر می گذراند ، می درخشد.

CBR300R یک موتور حیله گر است مگر اینکه در غیر این صورت از ورزش خواسته شود. می توانید آن را ایمن سوار شوید ، می توانید آن را به آرامی سوار شوید ، و می توانید با مصونیت از دور آن در گوشه و کنار هیجان انگیز سوار شوید. برای یک راکب جدید ، این ترکیب نادر و هیجان انگیز است. برای راکبان باتجربه ، شما را به هسته اصلی آنچه که سواری مربوط می شود باز می گرداند: سرگرمی.

دلایل خرید CBR300R:
  • ۳۰ اسب بخار برای راکبین جدید بسیار است
  • اندازه کوچکتر و وزن سبک آن مانور را آسان می کند
  • ABS
  • اقتصاد عالی سوخت
  • بسیار قابل اعتماد
  • شما بعد از چند فصل قصد ارتقاء ندارید
دلایل عدم خرید CBR300R:
  • شما در حال حاضر به توانایی سواری خود بسیار اطمینان دارید و می خواهید با کمی قدرت بیشتر به کار خود بپردازید
  • شما برای چندین فصل موتور می خواهید
تولید و تغییرات قابل توجه مدل سال

CBR300R در حقیقت زندگی CBR250R را آغاز کرد ، یک موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی است. مانند CBR300R ، ۲۵۰R اسپرت ، زیرک و ایده آل برای سواری در شهر بود. هوندا پس از افزایش رقابت بین کاوازاکی و یاماها ، بازی خود را برای سال ۲۰۱۵ با انتشار CBR300R با جابجایی بزرگتر ، بالاتر برد.

CBR300R از سال ۲۰۱۵ در حال تولید است.

 

تفاوت بین CBR250R و CBR300R

این دو موتور تقریباً یکسان هستند ، صرفاً در مورد تغییرات مکانیکی چند گزینه ای (البته تفاوت های زیبایی شناختی) را نشان نمی دهد.

۲۰۱۱ هوندا CBR250R
۲۰۱۹ هوندا CBR300R

به نظر می رسد

  • این ظاهر طراحی شده اصلاح شد تا به نظر برسد
  • اگزوز اصلاح شده
  • چراغ های جلو و عقب را اصلاح کرد
  • داشبرد جلو و شیشه جلو موتور تجدید نظر شده است
  • صندلی و روکش های جانبی جدید

بیت های مکانیکی

  • موتور بزرگتر ۲۸۶ سی سی (هنوز هم یک سیلندر)
  • میل لنگ جدید و میله اتصال
  • کاهش مصرف سوخت
بررسی مالکان Honda CBR300R

بررسی مدل ۲۰۱۹

وی گفت: “تعداد کمی از موتور سیکلت ها از ذهنیت دو چرخ مانند Honda CBR300R الهام گرفته اند. موتور های سطح ورودی اخیراً برای من یک بخش محبوب بوده اند و تنها طی این چند ماه گذشته است که من درک جذابیت جمعی را آغاز کردم. این موتورهای سبک ، کم هزینه ، بسیار توانمند ، همه جعبه ها را برای من بررسی می کنند و مدل هوندا CBR300R 2019 در آن لیست بلند است. با قابلیت اطمینان هوندا و اقتصاد چشمگیر برای یافتن گسل در این کلاسیک مدرن تلاش خواهید کرد. “

بررسی مدل ۲۰۱۹

وی گفت: “چالش هوندا با این موتور صرفه جویی در مصرف آن خواهد شد زیرا موتور هایی مانند نینجا ۴۰۰ ، Duke / RC390 و حتی Rebel 300 توجه خود را در بازار مبتدی جلب می کنند. ۳۰۰R همچنین با آن موتورسیکلت های کوچک استفاده شده در بازار که آماده اند تا یک سال بعد ، افراد مبتدی را رها کنند میجنگد. اما گوهر پنهان هوندا برای راکب امروز چیزی متفاوت ارائه می دهد. این خطر پالایش است ، هر چند. همه متوجه نیستند. “

بررسی مدل سال ۲۰۰۶

به طور کلی ، هوندا CBR300R جدید تایلندی ساخته شده ۲۰۱۵ نشان دهنده یک ارتقاء قابل توجه به یک پلتفرم اثبات شده است و با وجود این ممکن است باعث نشود که شما با ۲۵۰R قابل اطمینان که قبلاً در گاراژ شما پارک شده است بیرون بروید و آن رابفروشید.

آنچه که من دوست دارم

  • ABS در موتورسیکلت به طرز چشمگیری بهتر از غیر ABS است که بیان تفاوت آن کمی دشوار است.
  • قیمت مقرون به صرفه (البته در حال حضر نمیدانیم چه باید گفت). هرگز رتبه بندی عالی سوخت را فراموش نکنید.
  • چگونه به نظر می رسد – CBR300R به اندازه برادران بزرگش اسپرت به نظر می رسد ، و فقط افرادی که از ترکیب ورزشی هوندا پیروی می کنند می دانند که این “موتورسیکلت مبتدی” است.

 

اگر قد شما کمتر از ۱۸۳ سانی متر باشد و وزن کمتری از ۸۶ کیلوگرم داشته باشید ، CBR300R اولین راهپیمایی عالی برای موتورسواری است. در حالی که قدرت زیادی ندارد ، موتور ۳۰ ​​اسب بخار آن بیش از حد مناسب است : سوار شدن در شهر .

در شهر ، CBR300R اقتصاد سوخت مجنون را برمی گرداند و دامنه بسیار خوبی دارد. مخزن سوخت ۱۳ لیتر به لطف امتیاز مصرف پایین ، بیش از ۳۶۰ کیلومتر برد دارد. بنابراین ، ممکن است در بزرگراه خوب نباشد ، اما مسافت پیموده شده زیادی در اطراف شهر به دست می آورد.

راکبین جدید از هندلینگ زیرک و پویایی سواری قدردانی می کنند و هنگامی که زمان ارتقاء به موتورسیکلت بزرگتر است ، از فروش مجدد منصفانه ای لذت خواهید برد. پیروزی!

۵/۵ - (۱۱ امتیاز)
نظر شما برای ما و دیگر موتور سواران، بسیار بسیار ارزشمند است و ما برای این ارتباط و تعامل ارزش قائل هستیم. با گذاشتن کامنت در انتهای این صفحه، دیدگاه خود را با هزاران راکب به اشتراک بگذارید.

تیم تحریریه

تیم تحریریه مجله راکبین میکوشد تا با بهترین مقالات و آموزشهای موتورسیکلت در خدمت شما عزیزان باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا