بدون دسته بندی

پاساژ بهمن تهران

مجتمع تجاری و اداری بهمن، بورس فروش عمده لوازم موتورسیکلت

فروشگاه اینترنتی لباس

پاساژ بهمن یکی از مراکز مهم فروش لوازم یدکی موتورسیکلت در تهران میباشد که در ۳ طبقه بنا شده است و طبقه آخر اکثرا دفاتر اداری میباشند.

در سایر طبقات پاساژ بهمن گمرک، شما فروشگاه های متعددی را مشاهده میکنید که اغلب شرکت های تولیدکننده لوازم موتورسیکلت هستند. اکثر مغازه ها فقط به صورت عمده کار میکنند اما با کمی جستجو میتوان فروشگاه های تک فروشی لوازم موتور را نیز مشاهده کرد.

اگر شما فروشگاه لوازم یدکی دارید و یا صاحب یک تعمیرگاه موتورسیکلت هستید،میتوانید لوازم مورد نیاز خود را به صورت عمده از پاساژ بهمن میدان رازی تهیه نمایید. البته پاساژهای دیگری نیز هستند که در مطالب بعدی در مورد آن ها نیز اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

آدرس پاساژ بهمن کجاست؟

مجتمع تجاری بهمن واقع در: تهران، محله گمرک، میدان رازی به سمت مولوی، بین کوچه عباسپور و میخچی میباشد. البته توجه نمایید که خیابان مولوی به سمت میدان رازی یک طرفه میباشد اما مسیری جهت تردد اتوبوسهای BRT وجود دارد.

همچنین نزدیک ترین ایستگاه مترو به پاساژ بهمن، ایستگاه مترو مهدیه میباشد.

اگر قصد دارید با خودرو شخصی به ساختمان بهمن بروید، در نظر داشته باشید که پاساژ بهمن در طرح ترافیک قرار دارد.از خیابان کارگر جنوبی به سمت شرق شروع محدوده طرح ترافیک این محله میباشد.

سایت پاساژ بهمن تهران؟

تا به امروز که این مطلب را مینویسیم هیچ گونه سایت رسمی معرفی نشده است.

اینستاگرام پاساژ بهمن

در حال حاضر مجتمع تجاری بهمن پیج اینستاگرام ندارد.

۵/۵ - (۵۲ امتیاز)
نظر شما برای ما و دیگر موتور سواران، بسیار بسیار ارزشمند است و ما برای این ارتباط و تعامل ارزش قائل هستیم. با گذاشتن کامنت در انتهای این صفحه، دیدگاه خود را با هزاران راکب به اشتراک بگذارید.

تیم تحریریه

تیم تحریریه مجله راکبین میکوشد تا با بهترین مقالات و آموزشهای موتورسیکلت در خدمت شما عزیزان باشد.

‫۵ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا