اخبار ورزشی موتور سیکلت

لئون هاسلام در سال ۲۰۲۱ با هوندا می ماند

لئون هسلام برای سال 2021 تمدید قرارداد در هندا را دریافت کرد

فروشگاه اینترنتی لباس

HRC تایید کرده است که لئون هاسلام در فصل آینده در تیم کارخانه جهانی Superbike خود باقی خواهد ماند.

Haslam پس از دریافت تمدید قرارداد یک ساله در هوندا ، بار دیگر در کنار آلوارو باوتیستا در CBR1000RR-R SP Fireblade در ۲۰۲۱ ترکیب خواهد شد.

هاسلام گفت: “اگر بگویم که من از تمدید قراردادم با تیم HRC خوشحال هستم ، جای تأمل نخواهد داشت.” “امسال ، با Covid-19 و جلسات آزمایش محدود ، دشوار بود ، اما من از همان ابتدا می دانستم که این پروژه یک پتانسیل عالی است و بنابراین داشتن یک سال دوم که ادامه توسعه Fireblade و کار با تیم برای من بسیار مهم است.

“من واقعاً مطمئن هستم که ما می توانیم برای مراحل بالای سکو در SBK بجنگیم و این هدف نهایی من است ، بنابراین تلاش برای دستیابی به این هدف با هوندا و تیم HRC فوق العاده است. من هیجان زده هستم و نمی توانم صبر کنم فصل ۲۰۲۱ شروع شود. ”

در این سال بازگشت تمام وقت HRC در محوطه WSB مشخص شد ، در حالی که Haslam و Bautista برای توسعه Fireblade جدید کار می کنند. بهترین نتیجه Haslam در این فصل تاکنون در مسابقه دو در دور Teruel چهارم است ، در حالی که Bautista در Aragon روی سکو (سوم) ایستاد.

هاسلام رابطه طولانی با هوندا دارد و قرار است آخر هفته صدمین مسابقه خود را برای شرکت ژاپنی در مسابقه ۲ در Estoril آغاز کند. فقط آرون اسلیت (۱۶۳) ، جاناتان ریا (۱۴۰) و کالین ادواردز (۱۲۷) مسابقات بیشتری را با هوندا آغاز کرده اند.

آخرین سکو ۳۷ ساله با هوندا در سال ۲۰۱۴ در مگنی کورس قرار گرفت ، و اولین نفر در سال ۲۰۰۸ به عنوان کارت وحشی در Portimao ظاهر شد.

اعلامیه امروز گمانه زنی ها درباره بازگشت احتمالی هسلم به مسابقات قهرمانی سوپربایک انگلیس بنت در سال ۲۰۲۱ را به پایان رساند و همچنین در دیگری را برای چاز دیویس می بندد ، که فصل آینده مایکل روبن رینالدی در تیم کارخانه دوکاتی جایگزین خواهد شد.

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)
نظر شما برای ما و دیگر موتور سواران، بسیار بسیار ارزشمند است و ما برای این ارتباط و تعامل ارزش قائل هستیم. با گذاشتن کامنت در انتهای این صفحه، دیدگاه خود را با هزاران راکب به اشتراک بگذارید.

تیم تحریریه

تیم تحریریه مجله راکبین میکوشد تا با بهترین مقالات و آموزشهای موتورسیکلت در خدمت شما عزیزان باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا