اخبار ورزشی موتور سیکلت

والنتینو روسی پس از آزمایش مثبت کرونا، جایزه بزرگ آراگون را کنار گذاشت

Valentino Rossi پس از مثبت بودن تست کرونا در مسابقه گراند پری آراگون آخر هفته شرکت نخواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی لباس

قهرمان ۹ بار جهان امروز صبح احساس درد کرد و خواستار پزشک شد. روسی دو آزمایش داشت – یک آزمایش واکنش زنجیره ای پلیمراز سریع (PCR) (که منفی شد) و به دنبال آن یک تست استاندارد PCR که در حدود ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت محلی مثبت بود.

والنتینو روسی در پست خود در شبکه های اجتماعی گفت: “متأسفانه امروز صبح بیدار شدم و حال خوبی نداشتم.” “استخوان هایم دردناک بود و تب کمی داشتم ، بنابراین بلافاصله با دکتری تماس گرفتم که دو بار آزمایش داد. نتیجه” آزمایش سریع PCR “منفی بود ، دقیقاً مانند آزمایشی که روز سه شنبه انجام دادم. اما آزمایش دوم که نتیجه در ساعت ۱۶:۰۰ امروز بعد از ظهر برای من ارسال شد ، متأسفانه مثبت بود.

“من خیلی ناامید شده ام که مجبورم مسابقه در آراگون را از دست بدهم. دوست دارم خوش بین باشم و اعتماد به نفس داشته باشم ، اما انتظار دارم دور دوم در آراگون نیز برای من” ممنوع “باشد. من غمگین و عصبانی هستم چون تمام تلاش خود را برای احترام به پروتکل انجام دادم.

“به هر حال ، این شکلی است که هست و من نمی توانم کاری برای تغییر وضعیت انجام دهم. اکنون من توصیه های پزشکی را دنبال می کنم ، و فقط امیدوارم که به زودی حالم خوب شود.”

این ایتالیایی پس از پایان مسابقات GP فرانسه در لمانز آخر هفته گذشته به خانه خود به Tavullia ایتالیا سفر کرده بود. طبق قوانین ، روسی روز سه شنبه تحت آزمایش PCR قرار گرفت و این نتیجه منفی بود. روسی کاملاً خوب بود و روز چهارشنبه بدون هیچ گونه علائم و ناراحتی در خانه تمرین کرد.

طبق بیانیه ای که عصر امروز توسط یاماها منتشر شد ، روسی از زمان عزیمت خود از لمانز با کسی که در حال حاضر در آراگون حضور دارد ، در تماس نیست. این شامل سواران آکادمی VR46 ، کارمندان VR46 و اعضای تیم Monster Energy Yamaha است.

لین جارویس ، مدیرعامل موتور یاماها افزود: “این خبر بسیار بدی برای والنتینو و خبر بسیار بدی برای تیم Monster Energy Yamaha MotoGP و برای همه طرفداران MotoGP در سراسر جهان است.” “اول و مهمترین ، ما امیدواریم که والنتینو در روزهای آینده خیلی رنج نبرد و در کوتاهترین زمان ممکن کاملا بهبود یابد.

“ما با مقامات بهداشتی ایتالیا بررسی کردیم و به ما توصیه شده است که هر عضوی از تیم ما که تا روز دوشنبه با والنتینو در تماس بوده است ، از خطر مستقیم خارج می شود. با این وجود ، از این به بعد حتی بیشتر مراقب خواهیم بود. ”

Rossi اولین موتور سوار موتو جی پی است که تست مثبت دارد ، با این وجود چندین عضو پادو قبلاً علی رغم وجود محدودیت ها، آزمایش مثبت داده اند.

روسی به مراقبت کردن خود در ایتالیا ادامه خواهد داد و بعید به نظر می رسد که او بتواند آخر هفته آینده در مسابقات Teruel GP (همچنین در آراگون) شرکت کند.

۵/۵ - (۱۲ امتیاز)
نظر شما برای ما و دیگر موتور سواران، بسیار بسیار ارزشمند است و ما برای این ارتباط و تعامل ارزش قائل هستیم. با گذاشتن کامنت در انتهای این صفحه، دیدگاه خود را با هزاران راکب به اشتراک بگذارید.

تیم تحریریه

تیم تحریریه مجله راکبین میکوشد تا با بهترین مقالات و آموزشهای موتورسیکلت در خدمت شما عزیزان باشد.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا