اخبار ورزشی موتور سیکلت

چاز دیویس در سال ۲۰۲۱ برای تیم Go Eleven Ducati

چاز دیویس پس از امضای قرارداد با تیم Go Eleven Ducati ، جایگاه خود را در شبکه جهانی Superbike 2021 تضمین کرده است.

مرد ولزی ۳۳ ساله فصل گذشته در Panigale V4 R دو پیروزی و هفت سکو دیگر کسب کرد.

اعلامیه امروز بدان معنی است که این یک راکب مستقیم بین تیم های کارخانه و ماهواره ای دوکاتی است و مایکل روبن رینالدی راه دیگری را طی می کند.

چاز دیویس گفت: “من بسیار خوشحالم که با Go Eleven به نیروهای خود پیوستم.” فکر می کنم سال آینده فرصت خوبی برای خودم و تیم Go Eleven برای ادامه پیشرفت باشد.

“من یک پایان عالی برای فصل ۲۰۲۰ داشتم ، پیروزی در آخرین مسابقه Estoril و کسب بیشترین امتیاز در ۹ مسابقه گذشته. Go Eleven یک فصل عالی ۲۰۲۰ را نیز کنار هم قرار داد. من فکر می کنم این یک همکاری واقعا قوی برای مسابقات قهرمانی WorldSBK 2021 خواهد بود. “

Go Eleven به طور سنتی موتورسیکلت کارخانه سال قبل را اجرا می کند ، اما هنوز مشخص نیست که دیویس کدام مدل را در دست خواهد گرفت. اگر روند ادامه پیدا کند ، ممکن است این باشد که دیویس V4 R را که امسال سوار شده است ، حفظ کند.

Chaz Davies افزود: “من واقعاً از این موضوع هیجان زده هستم ، خصوصاً به دلیل اینکه احساس خوبی با موتور داشتم و فکر می کنم این چیزی است که ما می توانیم هنگام شروع آزمایش سال آینده حتی برای قدم برداشتن آن را انجام دهیم.”

“بنابراین ، از Go Eleven به خاطر اعتماد و همچنین با تشکر از شرکای دیگر که در جمع آوری این فرصت ، به ما فرصت پیروزی در سال آینده را می دهند: Ducati ، ARUBA.IT و Feel Racing. با تشکر از همه افراد درگیر و من فقط مشتاقانه منتظر شروع کار هستم! “

دیویس علی رغم اینکه هنوز قهرمان نشده ، با ۳۲ پیروزی و ۹۸ سکو یکی از موفق ترین سوارکاران WSB است.

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)
نظر شما برای ما و دیگر موتور سواران، بسیار بسیار ارزشمند است و ما برای این ارتباط و تعامل ارزش قائل هستیم. با گذاشتن کامنت در انتهای این صفحه، دیدگاه خود را با هزاران راکب به اشتراک بگذارید.

تیم تحریریه

تیم تحریریه مجله راکبین میکوشد تا با بهترین مقالات و آموزشهای موتورسیکلت در خدمت شما عزیزان باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا