اخبار ورزشی موتور سیکلت

تقویم ۲۰۲۱ پیش از فینال فصل در Brands Hatch فاش شد

تقویم مسابقات قهرمانی Superbike انگلیس بنت 2021 مشخص شد و شامل 11 دور است.

فصل سال آینده قالب جدیدی را دنبال می کند ، که بعداً مشخص خواهد شد ، و برنامه آزمایش های انگلیس قبل از شروع فصل است که از اول تا ۳ ماه مه در پارک اولتون آغاز می شود. این اولین باری است که مدار چشایر میزبان افتتاحیه فصل BSB است.

Thruxton پس از غیبت در این فصل برای میزبانی دومین نشست مسابقه ای سال ، قبل از رفتن به سری نورفولک برای Snetterton ، به تقویم بازگشت. ناک هیل نیز برمی گردد ، همانطور که پارک کادول برای سالانه “مهمانی در پارک” در ماه آگوست.

آخرین دور قبل از رسیدن فصل به فینال سنتی خود در مسابقات Grand Prix در ماه اکتبر ، در مسابقات دونینگتون پارک GP برگزار می شود.

مدیر استوارت هیگز گفت: “ما ترکیب مسابقات Superbike قهرمانی انگلیس ۲۰۲۱ را پس از مبارزات فشرده امسال بسیار با دقت بررسی کرده ایم.”

“به طور قابل توجهی فصل کمی دیرتر از سالهای گذشته آغاز می شود ، در حالی که آوریل برای تیم ها در نظر گرفته شده است تا در یک سری آزمایشات در مدارهای انگلستان آماده شوند. متأسفانه با توجه به خطر ادامه سفر ما تصمیم گرفتیم که آسن را از تقویم خارج کنیم.

“همه در بنتس BSB با وجود شرایط فوق العاده دشواری که در آن قرار گرفته ایم بسیار سخت تلاش کرده اند تا یک قهرمانی خارق العاده را ارائه دهند. همه ما منتظر یک فصل عالی دیگر در سال ۲۰۲۱ و به ویژه بازگشت تماشاگران هستیم.”

تقویم کامل ۲۰۲۱ را می توانید در زیر مشاهده کنید. البته با شیوع ویروس کرونا در حال تغییر هستند.

  1. پارک اولتون (۱ تا ۳ مه)
  2. (۴-۶ ژوئن) Thruxton
  3. (۱۸-۲۰ ژوئن) Snetterton 300
  4. ناک هیل (۹-۱۱ ژوئیه)
  5. (۲۳-۲۵ ​​ژوئیه) Brands Hatch GP
  6. پارک دونینگتون پارک (۶-۸ اوت)
  7. پارک کادول (۲۰ تا ۲۲ آگوست)
  8. سیلورستون ملی (۱۰-۱۲ سپتامبر)
  9. پارک اولتون (۱۷-۱۹ سپتامبر)
  10. دونینگتون پارک (۱ تا ۳ اکتبر)
  11. (۱۵ تا ۱۷ اکتبر) Brands Hatch GP
۵/۵ - (۱۱ امتیاز)
نظر شما برای ما و دیگر موتور سواران، بسیار بسیار ارزشمند است و ما برای این ارتباط و تعامل ارزش قائل هستیم. با گذاشتن کامنت در انتهای این صفحه، دیدگاه خود را با هزاران راکب به اشتراک بگذارید.

تیم تحریریه

تیم تحریریه مجله راکبین میکوشد تا با بهترین مقالات و آموزشهای موتورسیکلت در خدمت شما عزیزان باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا