اخبار موتور سیکلت

ترخیص پنجاه هزار موتورسیکلت رسوبی تا به امروز

رئیس پلیس راهور ناجا در مورد طرح ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی گفت: بین شش ماه تا ده سال از توقیف موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌ها گذشته است که این موضوع به دلایل گوناگونی از جمله تخلفات راکبین موتورسیکلت‌ها و یا به دلیل مسئلی در حوزه انتظامی و آگاهی اتفاق افتاده است.

سردار سید کمال هادیانفر اظهار کرد: ۵۶ درصد از این موتور‌ها مربوط به بخش انتظامی هستند، یعنی یا سرقت شده، رها شده، بدون صاحب یا درگیر پرونده هستند و به عنوان ابزار ارتکاب جرم از آن‌ها استفاده شده است که در پارکینگ‌ها متوقف شده‌اند و باقی آن‌ها نیز مربوط به تخلفات راهنمایی و رانندگی هستند.

وی افزود: پنجاه هزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی که مشمول ترخیص می‌شدند در مدت اجرای این طرح از پارکینگ‌های کل کشور ترخیص شدند که پایان اجرای این طرح ۱۷ دی ماه ۱۳۹۹ است، اما به دلیل تعطیلات دو هفته‌ای مربوط به کرونا که داشتیم با دستور فرمانده ناجا ممکن است این زمان تمدید شود.

سید کمال هادیانفر ادامه داد: دفاتر پلیس+۱۰ و راهنمایی رانندگی‌ و پارکینگ‌های سراسر کشور فعال هستند و هیچ منعی برای ترخیص موتورسیکلت‌ها وجود ندارد. فرمانده ناجا هم برای ۵۶ درصدی که به بخش انتظامی مربوط هستند، دستور تسریع در رسیدگی به پرونده را صادر نموده است.

۴.۸/۵ - (۱۲ امتیاز)
نظر شما برای ما و دیگر موتور سواران، بسیار بسیار ارزشمند است و ما برای این ارتباط و تعامل ارزش قائل هستیم. با گذاشتن کامنت در انتهای این صفحه، دیدگاه خود را با هزاران راکب به اشتراک بگذارید.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

تیم تحریریه

تیم تحریریه مجله راکبین میکوشد تا با بهترین مقالات و آموزشهای موتورسیکلت در خدمت شما عزیزان باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا