اخبار موتور سیکلت

توزيع رايگان کلاه ايمني موتور سيکلت در مازندران

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران بیان کرد : از اول سال جاری تا امروز بیشتر از ۱۲۰۰ عدد کلاه کاسکت رایگان در میان موتورسواران مازندران توزیع و اهدا گردیده است.

ناهید شهرامی نیا گفت: به منظور پایین آوردن آمار تصادفات و متوفیات کاربران آسیب پذیر در محورهای مواصلاتی از جمله عابران پیاده ، راکبین موتورسیکلت، رانندگان وانت بارها و ادوات کشاورزی در روستاها و مراکز جمعیتی که دارای بیشترین آمار تصادفات و تردد بالای کاربران یاد شده بوده اند، اجرای برنامه های آموزشی و اهداء تجهیزات ایمنی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی افزود: ضمن ارائه آموزش های لازم به منظور ارتقای ایمنی تردد ، نسبت به آموزش و اهداء ۱۲۰۰ عدد کلاه ایمنی به همراه ۴ قطعه شبرنگ به ازای هر موتورسیکلت جهت نصب در بدنه موتور به راکبین آنها و نیز نصب ۶۰۰ قطعه شبرنگ ایمنی در وانت بارها و ۵۰۰ عدد مثلث خطر در ادوات کشاورزی به منظور آشکارسازی خودروهای مذکور اقدام گردید.

وی اظهار امیدواری کردکه رانندگان انواع وسایل نقلیه با سرعت مجاز و مطمئنه در محورهای مواصلاتی استان به ویژه محورهای روستایی و سایر محورهای استان که دارای مراکز جمعیتی می باشد طی طریق نمایند تا علاوه بر افزایش ایمنی تردد،گام هایی مؤثر جهت كاهش تصادفات جاده ای کاربران آسیب پذیر برداشته شود.

۵/۵ - (۸ امتیاز)
نظر شما برای ما و دیگر موتور سواران، بسیار بسیار ارزشمند است و ما برای این ارتباط و تعامل ارزش قائل هستیم. با گذاشتن کامنت در انتهای این صفحه، دیدگاه خود را با هزاران راکب به اشتراک بگذارید.
منبع
آریا

تیم تحریریه

تیم تحریریه مجله راکبین میکوشد تا با بهترین مقالات و آموزشهای موتورسیکلت در خدمت شما عزیزان باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا