اخبار موتور سیکلت

ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ و خودروها از بین دسته‌های عزاداری

موتورسیکلت در محرم

فروشگاه اینترنتی لباس

پلیس راهور اطلاع داد که طبق مفاد آئین نامه پلیس راهور تردد خودرو و موتورسیکلت‌ از میان دسته ها و جمعیت ممنوع میباشد؛ پس رانندگان و راکبین موتور برای پیشگیری از هرگونه حادثه با فاصله مناسب از دسته های عزاداری امام حسین علیه السلام حرکت کنند.

با توجه به حضور گسترده مردم در مراسم‌های مذهبی هیئت‌ها، حسینیه‌ها، مساجد و تکایا و برپایی تکیه‌های عزا و ایستگاه های توزیع نذری لازم میباشد جهت ایمنی و پیشگیری از حادثه ترافیکی موارد زیر رعایت شود:

۱- برای انتخاب مکان ایستگاه‌ صلواتی دقت شود تا هرگونه احتمال ایجاد ترافیک یا برخورد وسایل نقلیه وجود نداشته باشد همچنین از نصب بنر، پارچه نویسی و … که موجب پنهان شدن چراغ‌ها، تابلوها و و دیگر علائم راهنمایی و رانندگی می‌شود خودداری شود.

۲- هنگام نصب داربست‌ها و ایجاد ایستگاه‌ها در مکان مناسب به گونه‌ای اقدام شود که با کمترین اشغال سطح پیاده رو و خیابان، مشکل ترافیکی برای عبور عابران و وسایل نقلیه ایجاد نگردد.

۳- همچنین با بکارگرفتن نیروهای داوطلب همیار پلیس مجهز به جلیقه در ابتدا و انتهای دستهخ های های عزاداری محرم، علاوه بر ایجاد ایمنی بیشتر عزاداران، نسبت به جلوگیری از تداخل با موتورسیکلت و خودرو های عبوری اقدام شود.

درادامه این اطلاعیه ذکر شده است: هنگام حرکت کاروان‌ها، پیش بینی مسیرعبور خودرو و موتورها انجام شود.

۵/۵ - (۲۵ امتیاز)
نظر شما برای ما و دیگر موتور سواران، بسیار بسیار ارزشمند است و ما برای این ارتباط و تعامل ارزش قائل هستیم. با گذاشتن کامنت در انتهای این صفحه، دیدگاه خود را با هزاران راکب به اشتراک بگذارید.
منبع
برنا

تیم تحریریه

تیم تحریریه مجله راکبین میکوشد تا با بهترین مقالات و آموزشهای موتورسیکلت در خدمت شما عزیزان باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا