اخبار موتور سیکلت
موضوعات داغ

خداحافظی شرکت های هندی از بازار موتورسیکلت ایران

باجاج و تی وی اس بازار ایران را ترک کردند

فروشگاه اینترنتی لباس

بدون شک همه ما ایرانی های موتورسوار با مدل های پولسار پره ای ، پالس ۱۸۰ ، آپاچی ۱۸۰ و… خاطراتی داریم. حالا شرکت‌های موتورسازی هندی که سال ها میشود در بازار موتورسیکلت ایران فعالیت میکنند در پی آخرین تحریم‌های آمریکا، کشورمان را ترک کردند و  با ایران خداحافظی کردند.

موتور‌های هندی سال هاست در ایران مونتاژ می‌شود و هندوستان بازار بزرگی در ایران دارد. با این وجود شرکت‌های بزرگ سازنده موتورسیکلت هندی مثل BAJAJ و TVS تصمیم گرفته‌اند ایران را ترک کنند.

رییس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت گفته است: «شرکت‌های باجاج و تی وی اس کشور هند که بخش اعظمی از بازار موتورسیکلت ایران را در اختیار داشتند، به دلیل فشار زیاد سهامداران امریکایی و نیز تحریم ها، همکاری خود را با ایران قطع کرده‌اند.»

اغلب موتورسیکلت های موجود در ایران محصولات ساخت کشور  چین و هند می باشد و موتورسیکلت‌های هندی به دلیل کیفیت بهتر نسبت به نمونه‌های چینی که در کشورمان مونتاژ می‌شوند؛ طرفداران بیشتری دارد.

با شنیده شدن این خبر قیمت موتورسیکلت های هندی از قبیل: پالس NS ، آپاچی و… که متعلق به شرکت های باجاج و تی وی اس میباشد به شدت افزایش یافته است و نمونه های صفر و نو آنها بسیار کمیاب شده است.

۴.۶/۵ - (۲۴ امتیاز)
نظر شما برای ما و دیگر موتور سواران، بسیار بسیار ارزشمند است و ما برای این ارتباط و تعامل ارزش قائل هستیم. با گذاشتن کامنت در انتهای این صفحه، دیدگاه خود را با هزاران راکب به اشتراک بگذارید.
منبع
یورو نیوز

تیم تحریریه

تیم تحریریه مجله راکبین میکوشد تا با بهترین مقالات و آموزشهای موتورسیکلت در خدمت شما عزیزان باشد.

نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

    1. کارخاصی لازم نیست بکنید فقط بفرمایید دیگه چی باید سوار شیم؟؟!! بنلی؟؟ یا هوندا ۱۲۵؟؟

    2. حدودا ۳ سال از این نظرت که نوشتی گذشته.
      مطمئنم الان دیگه متوجه شدی داستان چیه.
      چینی و طرح سوار شو حالشو ببر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا