اخبار موتور سیکلتبررسی موتور سیکلت

رونمایی از کاوازاکی نینجا ۴۰۰ و ۶۵۰ مدل ۲۰۲۱

کاوازاکی نینجا 400 ABS و 650 سی سی گزینه های قدرتمندی برای راکبین است.

فروشگاه اینترنتی لباس

کاوازاکی نینجا ۴۰۰ ABS و نینجا ۶۵۰ با حفظ تمام جذابیت های جدید سوارکاری ، برای سال ۲۰۲۱ در خط تولید این برند قرار دارند.

کاوازاکی نینجا ۴۰۰ ABS
کاوازاکی نینجا ۴۰۰ ،بدون تغییر برای سال ۲۰۲۱ همچنان یک پیشنهاد جذاب برای سواران جدید خواهد بود.

کاوازاکی از اوایل دهه ۸۰ و هنگام معرفی نینجا ۲۵۰ ، در سبک موتورسواری مسلط بود.

کاوازاکی نینجا ۴۰۰ موتورسیکلتی عالی است.

سپس ، در سال ۲۰۱۳ نینجا ۳۰۰ شروع به کار کرد و تولیدکنندگانی از KTM ، یاماها ، هوندا ، سوزوکی و فراتر از آن رقابت را در این بخش داغ کردند. کاوازاکی در سال ۲۰۱۸ بار دیگر با نینجا ۴۰۰ سهم خود را افزایش داد و برای سال ۲۰۲۱ یکی از محبوب ترین موتورسیکلت ها با جابجایی کوچک در بازار بازگشت.

رنگ قرمز در کاوازاکی Ninja 400 خوب به نظر می رسد.

موتور موازی دوقلو ۳۹۹ سی سی آن سازگار ، قابل دسترسی و سرگرم کننده است. سواری جدیدتر به اندازه کافی آسان است تا آنها را از دردسر زیادی خارج کند و کاملاً خشمگین شود تا راکبین باتجربه بیشتر به ورزش بپردازند. این موتورسیکلت وزنی حدودا ۱۶۶ کیلوگرم (نسخه ABS) دارد. نسخه غیر ABS آن ۴۹۹۹ دلار خواهد بود و با رنگ قرمز Passion Red یا Pearl Nightshade Teal / Metallic Spark Black عرضه می شود. نسخه ABS آن ۵۳۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و همچنین می تواند در رنگ های های قرمز و مشکی / مشکی و همچنین در رنگ آمیزی خاکستری تیره خاکستری متالیک / متالیک خاکستری تیره موجود باشد.

رنگ جذاب کاوازاکی نینجا ۴۰۰ مدل ۲۰۲۱

در بخش فنی کاوازاکی نینجا ۴۰۰ سی سی مهم‌ترین اتفاقی که برای مدل ۲۰۲۱ افتاده، ارتقای استاندارد آلایندگی از یورو ۴ به یورو۵ می باشد؛

کاوازاکی نینجا ۶۵۰
کاوازاکی نینجا ۶۵۰ در چند سال گذشته بسیار مورد علاقه قرار گرفته است ، بنابراین برای سال ۲۰۲۱ بدون تغییر است.

کاوازاکی سال گذشته ظاهر نینجا ۶۵۰ را لمس کرد و ظاهری بسیار اسپرت و تهاجمی به این پلتفرم بخشید. آخرین به روزرسانی عمده آن در سال ۲۰۱۷ انجام شد ، زمانی که طراحان توانستند بیش از ۱۸ کیلوگرم از موتورسیکلت را به روز کنند و به لطف به روزرسانی هایی مانند طراحی جدید، سواری نرم تری ارائه دهند.

کاوازاکی ۶۵۰ یک موتور سیکلت مسافرتی عالی برای آخر هفته.بنابراین جای تعجب نیست که همان وزن متوسط ​​برای مدل ۲۰۲۱ همچنان باقی بماند. همانطور که گفته شد ، انجین این موتورسیکلت فوق العاده لذت بخش است ، دوقلوی ۶۴۹ سی سی آن قدرت خروجی روان را فراهم می کند که برای موتورسوارانی که چند کیلومتر بیشتر سوار موتور خود هستند عالی است. همچنین دارای برخی از عناصر جذاب پیشرفته مانند سازگاری با بلوتوث از طریق برنامه Rideology است.

کاوازاکی نینجا ۲۰۲۱

با مخزن سوخت ۱۵ لیتری آن مسافت نسبتا خوبی را میتوان پیمود. برای سال ۲۰۲۱ ، نسخه غیر ABS با قیمت ۷،۵۹۹ دلار در رنگ متریال گرافیت خاکستری / متالیک اسپارک آبی در دسترس خواهد بود. قیمت نسخه ABS آن ۷۹۹۹ دلار است و در دو رنگ Metallic Spark Black / Metallic Imperial Red یا Metallic Spark Black / Pearl Nightshade وجود دارد.

Ninja 650 فوق العاده برای موتورسواران

کاوازاکی نینجا ۶۵۰ با رنگ مشکی / قرمز متالیک امپریال.
۴.۹/۵ - (۱۶ امتیاز)
نظر شما برای ما و دیگر موتور سواران، بسیار بسیار ارزشمند است و ما برای این ارتباط و تعامل ارزش قائل هستیم. با گذاشتن کامنت در انتهای این صفحه، دیدگاه خود را با هزاران راکب به اشتراک بگذارید.

تیم تحریریه

تیم تحریریه مجله راکبین میکوشد تا با بهترین مقالات و آموزشهای موتورسیکلت در خدمت شما عزیزان باشد.

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا