اخبار ورزشی موتور سیکلت

مسابقات ۲۰۲۱ استرالیا به دلیل محدودیت های کرونا به تعویق افتاد

جزیره فیلیپ امروز به تعویق انداختن جایزه بزرگ ۲۰۲۱ را اعلام کرد و اظهار داشت که این تصمیمات به دلیل “پیچیدگی ها ، محدودیت ها و خطرات مداوم همه گیر کرونا در مقیاس جهانی” اتخاذ شده است.

پیست مشهور استرالیا از سال ۲۰۰۹ به عنوان افتتاحیه سنتی WSB بوده و همیشه مسابقه های غیرقابل پیش بینی و هیجان انگیزی را در آخر هفته برگزار می کند. رویداد امسال سه برنده مسابقه متفاوت در کلاس Superbike برای اولین بار بود که الکس لووز ، توپراک رزگاتلی اوغلو و جاناتان ریا پیروزی ها را کسب کردند.

دیوید بنت مدیر کل مدار گفت: “ما از نزدیک اوضاع در استرالیا و در سطح جهانی را رصد کرده ایم و با ذینفعان خود کار می کنیم. ما تصمیم خود را هر چه زودتر به تأخیر انداختیم ، اما متأسفانه با عدم اطمینان امروز در جهان ، ما مجبور خواهیم بود دور Superbike جهانی خود را به تعویق بیندازیم.”

“من می دانم که این به معنای انتظار طولانی تر برای طرفداران است ، اما موتورسواران برجسته و موتور های آنها برای مسابقه های دیدنی تر به جزیره باز می گردند و انتظار ، مثل همیشه ارزشش را خواهد داشت.”

مدیریت مدار ، سازمان دورنا WSBK (DWO) و دولت ویکتوریا در حال همکاری با یکدیگر برای یافتن یک تاریخ جایگزین برای دور بعدی استرالیا در فصل آینده هستند.

مدیر هفته گذشته گرگوریو لاویلا پیشنهاد کرد که تقویم فصل آینده “در کل از ۱۱ تا ۱۳ دور ، با ۹ تا ۱۰ دور در اروپا و دو یا سه دور غیر اروپایی باشد.”

۵/۵ - (۹ امتیاز)
نظر شما برای ما و دیگر موتور سواران، بسیار بسیار ارزشمند است و ما برای این ارتباط و تعامل ارزش قائل هستیم. با گذاشتن کامنت در انتهای این صفحه، دیدگاه خود را با هزاران راکب به اشتراک بگذارید.

تیم تحریریه

تیم تحریریه مجله راکبین میکوشد تا با بهترین مقالات و آموزشهای موتورسیکلت در خدمت شما عزیزان باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا