اخبار ورزشی موتور سیکلت

هوندا و رپسول همکاری خود را برای دو فصل دیگر تمدید می کنند

رپسول ، غول نفتی اسپانیا ، تمدید دو ساله قرارداد اسپانسری خود با تیم هوندا MotoGP را تأیید کرد.

این همکاری مسلماً یکی از شناخته شده ترین و شاخص ترین مشارکت ها در مسابقات موتورسواری است و اکنون در مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

تأیید معامله امروز، شایعات مربوط به انشعاب احتمالی را پایان می دهد. گفته شده بود که HRC و Red Bull به دنبال یک معامله بالقوه هستند که ممکن است شرکت نوشیدنی های انرژی را به عنوان اسپانسر عنوان تیم به عهده بگیرد.

یوشیشیگه نومورا ، رئیس HRC گفت: “همیشه تمایل به افزایش همکاری با رپسول، یک احساس عالی است.” “ما با هم به موفقیت خارق العاده ای دست یافته ایم و مشارکتی را تشکیل داده ایم که در مسابقات موتورسواری بی نظیر است.

“برای غلبه بر همه موانع و سختی هایی که به ما ارائه شده است ، به عنوان یکی از کارهای خود ادامه خواهیم داد. ۲۰۲۰ سال سختی برای جهان بوده است ، اما همراه با Repsol ما به کار خود در جهت اهداف خود ادامه داده ایم. منتظر ادامه این سفر با هم و نوشتن صفحات بیشتر در تاریخ مسابقات گرند پری هستیم. “

همکاری رپسول و هوندا همچنین منجر به ۱۰ قهرمانی تیمی از زمان اعطای این جایزه در سال ۲۰۰۲ شده است. مجموعاً ۱۸۰ پیروزی و ۴۴۷ سکو در ۵۰۰ سی سی و MotoGP در این همکاری ثبت شده است.

فصل ۲۰۲۰ برای این همکاری به اندازه سالهای گذشته به یاد ماندنی نبوده است. مارک مارکز، قهرمان سلطنتی ، پس از شکستن دست خود در دور یک مسابقه در هرز ، از ناحیه مصدومیت رد شد .

الکس مارکز ، برادر کوچک مارک و قهرمان Moto3 و Moto2 ، در دو مسابقه گذشته تنها سکوهای تیم را به ثمر رسانده است. وی گراندپری مرطوب فرانسه را در سومین مرحله به پایان رساند ، قبل از اینکه در آخر هفته گذشته در آراگون GP دوم شود از خط عبور کرد .

تیم ۲۰۲۱ Repsol Honda متشکل از Marc Marquez و Pol Espargaro است که الکس مارکز به تیم LCR Honda نقل مکان می کند.

۵/۵ - (۱۱ امتیاز)
نظر شما برای ما و دیگر موتور سواران، بسیار بسیار ارزشمند است و ما برای این ارتباط و تعامل ارزش قائل هستیم. با گذاشتن کامنت در انتهای این صفحه، دیدگاه خود را با هزاران راکب به اشتراک بگذارید.

تیم تحریریه

تیم تحریریه مجله راکبین میکوشد تا با بهترین مقالات و آموزشهای موتورسیکلت در خدمت شما عزیزان باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا