بررسی موتور سیکلت

وسپا ۲۰۲۳

برخی به روز رسانی های جزئی و در عین حال زیبا اسکوترهای بی انتهای ایتالیا

فروشگاه اینترنتی لباس

وسپا امسال ۷۶ ساله می شود. در حال حاضر، هیچ کس در ۷۶ سالگی خود کار بزرگی انجام نمی دهد، به خصوص زمانی که آنها فقط یک ضربه بزرگ ۷۵ را انجام داده اند، همانطور که Vespa انجام داد. اما Vespa هنوز هم سزاوار توجه ماست: بخش فنی Piaggio ، و حتی بیشتر از آن، بخش استایل آنها، همیشه مایلند اسکوتر افسانه ای خود را به روز نگه دارند. در EICMA 2022 ، Vespa تغییرات جزئی را در موضوع اصلی خود نشان داد.

اول، Vespa یک سالگرد دیگر را جشن می گیرد، دهمین سالگرد نسخه نمادین ۹۴۶. این مدل به صورت دستی بر روی یک خط خاص ساخته شده است که نشان دهنده پیوند آن با اولین Vespa 98 است. نسخه ۱۰th Anniversary در سایه خاصی از رنگ سبز عرضه می شود و چرخ های سبز خاص نیز دارای هاب بزرگی هستند که یادآور ترمز طبلی قدیمی است. اما اشتباه نکنید، فناوری ۹۴۶ کاملاً به روز است، با ترمزهای دیسکی و ABS، کنترل کشش و تجهیزات روشنایی LED.

به روشی که GTV چراغ‌های راهنما را با محافظ‌های پایه وسپا کلاسیک ادغام می‌کند، توجه کنید.

وسپا GTV

Vespa GTV اکنون در رنگ‌های خاص نیز عرضه می‌شود و رنگ‌های نارنجی و سفید را با فیروزه‌ای روشن ترکیب می‌کند که آن را از نظر گرافیکی متمایز می‌کند. Vespa GTV ممکن است جذاب‌ترین مدل وسپا باشد و چراغ جلو را به سبک وسپاهای قدیمی‌تر روی گلگیر جلو قرار می‌دهد و از یک فرمان لوله‌ای فولادی نیز استفاده می‌کند.

Vespa GTV 2023 دارای یک لمس یکپارچه سازی با سیستم عامل زیبا است و چراغ جلو را روی گلگیر جلوی موتورسیکلت نصب می کند، درست مانند Vespaهای قبلی. وسپا

یک بار دیگر فناوری آن کاملاً مدرن است، زیرا از موتور ۳۰۰ سی سی / ۲۳ اسب بخار استفاده می کند. مجموعه الکترونیک Itts شامل ABS و کنترل کشش است، در حالی که ابزار دقیق با ظاهر کلاسیک یک سیستم اتصال کامل را ارائه می دهد که به تلفن هوشمند سواران متصل می شود تا طیف کاملی از اطلاعات در مورد سفر و پارامترهای کلیدی موتور را ارائه دهد. نورپردازی LED نیز بخشی از بسته بندی است، همراه با گرافیک و رنگ های تازه.

رنگ‌بندی پریماورا ممکن است برای چشم آمریکایی‌ها کمی آزاردهنده باشد، اما برای بسیاری از اروپایی‌ها، به‌ویژه در شمال این کشور، نه. وسپا
۵/۵ - (۲۲ امتیاز)
نظر شما برای ما و دیگر موتور سواران، بسیار بسیار ارزشمند است و ما برای این ارتباط و تعامل ارزش قائل هستیم. با گذاشتن کامنت در انتهای این صفحه، دیدگاه خود را با هزاران راکب به اشتراک بگذارید.

تیم تحریریه

تیم تحریریه مجله راکبین میکوشد تا با بهترین مقالات و آموزشهای موتورسیکلت در خدمت شما عزیزان باشد.

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. لعنت به هونداسی جی و اون مخترع درود وزنده باد بر وسپا و مخترعش موتوری کم مصرف بی صدانرم جذاب وخوش دست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا